söndag 7 februari 2010

Oh sweet träningsvärk! ;)

Jisses en sån träningsvärk jag har! Men jag bara njuter :) Fick nya övningar och tips igår på gymmet och genast blev träningen sååå mycket roligare! Hade jag inte haft träningsvärk idag, hade jag mer än gärna tränat. Det börjar ju närma sig GBG-varvet så det e dags att ta sig i kragen. Vill ju inte behöva avbryta loppet och bli en loooser ;)

Igår kväll var jag hos söta Linn och kollade på Melodifestivalen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den... ingen låt som va så där jättebra, de flesta var halvbra =/ Det var bättre förr! :)

Ska mätta magen lite nu. Ikväll blir det bara att slöa i soffan med "Flickan som lekte med elden". Är väl lite efter som inte sett den ännu, men jag kan inte hänga med i allt ;)

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar