lördag 13 november 2010

Rice and curry

Träffade Therese, Jimmy, Maria och lilla Erik idag. Tanken var att vi skulle fika, men det blev lunch istället. På den nya indiska restaurangen. Vi hann knappt beställa innan det välde in en massa folk. Stackars ägaren fick fullt upp kan man säga! Han såg lite panikslagen ut och han lät lite stressad i telefonen när han, antagligen ringde in mer personal. Vi fick inte riktigt det vi beställde när maten kom in, men vi kände att det var inte rätt tillfälle att säga nåt. Maten var det ju inget fel på iaf! Så det blir nog fler besök där.

Väl hemma igen satte jag mig med mina "kära" böcker men har ingen motivation. Slöläser mest. Nåt fastnar säkert då också. Roligare att kolla på tv:n o surfa! Men nån lastbilschaffis blir man ju inte av det =/

Om några timmar ska jag till Linn & Johan och käka tacos, ska bli supergott! Funderar på om jag ska gå/cykla dit. Ja, vi får se.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar