lördag 4 december 2010

Man lär sig av sina misstag... jo tack!

Då vart det lördag igen! Ska strax äta lite frukost innan det bär iväg en sväng till mamma. Fick handla nya grejjer igår till adventskalendern som mina brorsbarn ska ha. Mamma ville skicka detta paket till dem med Posten men jag propsade på att vi skulle skicka med DHL, för att det var billigare... ett sånt stort misstag jag begick....de har slarvat bort pakethelvetet!!! Så irriterande! Igår när jag ringde DHL så var jag sådär jobbig och besvärlig som jag själv avskyr när kunder är mot mig, men who cares? Det är mitt paket de har slarvat bort och då är det en helt annan grej ;)

Sen måste jag ha tag på nåt att ha på mig inför kvällens julfest med jobbet. Som vanligt, ute i sista stund, yes that's me! Så det får bli en tur till Överby med bästa Linn och hennes Johan.
Kommer nog bli en intressant kväll ikväll... på våra fester är det alltid slagsmål av nåt slag. Det "slår" aldrig fel! ;)

Ja, just det! I torsdags så vann vi på quizen på Harrys. Hurra vi är bäst! Lagnamnet i alla fall :)

Ha en mysig lördag!

2 kommentarer: