söndag 9 januari 2011

I'm still hurting...

Just sett första Twilight-filmen. Trodde inte att jag skulle tycka om den och kunde inte alls förstå hur alla tjejer tycker Edward är så snygg, men jag tar tillbaks allt! :) Filmen ÄR väldigt bra och Edward ÄR snygg! Vill också bli tagen med storm sådär... Ska se film nr 2 senare idag, är ivrig att se den!

Det blir lite tårtbakande idag också. Ska göra två chokladtårtor att ha med mig till jobbet imorgon. Hoppas de blir bra! Har aldrig testat det receptet innan, men det ska nog gå bra.

Min förkylning sitter i till min stora besvikelse :( Ser ingen ljusning i eländet alls. Så typiskt, för jag har myror i brallan kan man säga. Ska köpa mig KanJang och hoppas på det bästa.

Hade en dröm inatt, önskar att jag inte hade drömt den. Den gjorde inte saker och ting lättare. Livet är ett enda kämpande!

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar