tisdag 8 september 2009

Ett ilsket inlägg!!

... så nu är ni i alla fall varnade och väljer själva om ni vill läsa eller ej.

Min dag idag har varit en riktigt bra dag tycker jag, trots att det har varit mycket att göra och stressigt. Men jag hann med det jag skulle och kände mig väldigt nöjd. Men men, det är ju tydligen så att jag inte ska få vara glad och nöjd en HEL dag!! Det är tydligen för mycket begärt!

Först så har vi ju det "gamla" problemet som är grymt svårt att göra sig av med. Önskar faktiskt att "problemet" tar sitt pick o pack och drar härifrån! Sen så har vi lägenhetsletandet... det kan jag ju typ lägga ner helt o hållet eftersom det ekonomiska inte gick som jag trodde. Men så idag, fick jag en ev lösning på det hela. Tyckte att det hela ljusna lite... men ack vad fel jag hade. Kom hem från jobbet och skulle kolla upp denna lösning men nepp, jag hade inte förutsättningarna för att detta skulle lyckas. Ringde då lilla mamma för lite stöd. Inte blev det bättre där inte. Mamma hade fått ett samtal från en som sökte mig. Har jag nu riktigt grym otur så kan jag bli återbetalningsskyldig ant en stor summa. Inget som jag vet säkert än men med min (o)tur så! Visst, det är helt och hållet mitt fel i så fall, det är jag medveten om.
Men varför ska all j*vla skit komma på en och samma gång? Jag mår definitivt inte bättre för det. Orkar inte med mer skit nu. Orkar inte kämpa varje dag, orkar inte le och se glad ut varje dag...
Så, ja nu sitter jag här med huvudvärk och ont i magen. Och kvällen är helt förstörd. Undrar vad detta ska ge mig i slutändan egentligen?

Slutklagat för mig ikväll.

/L

2 kommentarer:

  1. Men vännen... Ja ibland är det allt på en gång. Tänker inte komma med massa uppmuntran som "efter regn kommer solsken" eller liknande. Vet hur irriterande och vilken liten tröst det kan vara. Man kan dessutom må dåligt även när solen skiner, vädret spelar ingen som helst roll. Hoppas oxå att du blir av med "problemet" snart eller att du i alla fall inte påverkas så av det. Hoppas det snart känns bättre igen.

    Massa kramar

    SvaraRadera