torsdag 27 augusti 2009

Framtida viktuppgång och vanliga gamla tankar...

I måndags var jag hos en hälsocoach som har börjat på gymmet där jag går. Ville ha hjälp med att gå upp i vikt och få hjälp med vilken mat jag ska äta när jag tränar, så jag inte går ner. Och besöket kändes väldigt bra. Kommer få den hjälp som jag vill ha och ser verkligen fram emot alla träningspass och måltider fram över :)

Jag var och kollade på en lägenhet idag. Höll mina tummar hårt för att det skulle vara en bra lägenhet, men nej *suckar* Ännu en som jag får tacka nej till. När ska jag hitta en bra då?!?!

Det har känts bra i några dagar nu. Har känt att jag kommer att fixa det här! ... men nu sitter jag här och allt är som vanligt. Tusen tankar snurrar runt i huvudet och jag undrar varför? Varför blev det så här? Önskar att jag aldrig gav mig in i leken.

Go natt

1 kommentar:

  1. Synd att inte lägenheten var bra. Din lägenhet finns därute och bara väntar på att bli upptäckt, precis som vårt hus... Försöker intala mig det iaf. Gamla tankar är inte kul, men jag tror att allteftersom tiden går så kommer dom bli färre och mer sällsynta.

    Kram på dig!

    SvaraRadera