lördag 24 juli 2010

Lite tuffare trots förkylning

Så sitter man här med hosta, dunkande huvud och rinnande näsa... igen! Tycker inte att jag har varit annat än sjuk det senaste halvåret. Det är så segt! Speciellt när läkarna inte hittar nåt fel på en. Det är väl bra iofs, men när jag inte känner mig kry så är det inget kul. Jaja, bara att bita ihop så ska det väl gå över.

Har märkt de senaste veckorna att jag har förändrat mig lite, har blivit lite tuffare och jag gillar det! Försöker att leva efter min nya riktlinje också. Jag vill inte sitta och ångra mig på ålderdomshemmet alt. solstolen i Miami på höstens kant, att jag inte levt livet fullt ut. Så här ska det levas, för fulla muggar! :)

Idag blir det Överby med Påååla och twinsen. Aldrig fel med lite shopping! Behöver nåt att ha på mig inför morgondagen. Min kära faster fyller 80 år! Helt otroligt, för hon ser bara ut att vara 70 år. Så imorgon blir det kalas ute på Ellös, det ska bli trevligt.

Dags att hoppa in i duschen nu. Ha en bra dag!

Kram L

1 kommentar:

  1. På en solstol i Miami, ja det är klart vi ska sitta där! Lät mycket bättre än ålderdomshemmet, smart tänkt Linda =) Paxar stolen bredvid dig! Kram T

    SvaraRadera