söndag 1 augusti 2010

Bra helg!

Oj en sån helg! Fredagen som jag trodde skulle spenderas i soffan och kolla på tv, blev istället lite barnpassning för att sen göra sig i ordning och börja förfesta lite. Gänget från Dingle kom hit och höjde volymen lite :) Det var riktigt kul!

Lördagen vart något lugnare. Johan kom och hämtade mig kl 15, hem till Linn för att förfesta lite innan det var dags att dra vidare. Hennes bror hade fyllt 30 veckan innan, så han skulle firas. Blev inte alls samma tempo som på fredagen, men det var helt ok. Jag var rätt trött :) Hade mycket fint att se på iaf. Shit en sån fin kille!! Synd att han är upptagen bara :( Men oj, såna ögon, och leende! Ojoj!

Vi åkte in till stan lite senare och gick in på Mortens. Väldigt mycket folk där, lite för mycket... va där ett tag iaf, sen traskade jag hem i regnet.

Så idag är jag rätt seg. Ska ställa mig i duschen strax. Blir en liten visit till Mary, ska leka pizzabud :) Sen ikväll blir det bio i GBG, nice!

.....5 dagar kvar till semester! ;)

/Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar