söndag 5 september 2010

Sysselsättning till tusen!!

Försöker verkligen att koncentrera mig när jag läser om bromssystem... men det är inte lätt. Är inte så jätteintressant om jag ska erkänna. Jag tycker att de bara kan ge mig det där körkortet, behöver inte kunna allt om lastbilar! Blir mer och mer medveten om att körningen inte kommer bli några problem, teorin däremot... =/

Som vanligt när man ska plugga så finns det ju tusen andra saker som man måste göra, helst med en gång också. En av dessa saker, är att skriva ett schema för kommande vecka. Så jag vet hur veckan ser ut och vad jag ska sysselsätta mig med, så jag slipper fundera och tänka på sånt som jag ändå inte blir klok på!

Så min vecka kommer bestå av: Teori, jobb, pluggande och träna! Ev ett besök till Torp också. Ska inte ha den minsta chans till att vila, ja förutom då jag ska sova. Får se hur bra detta går...

Ska till min moster om några timmar, får nog ha med mig lite fika då, så det blir till att baka lite nu. Och senare i em ska jag till Snäckan och fika med Therese o Linus, kanske Jim också?

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar