söndag 19 september 2010

Några tankar i natten...

Klockan är snart 2 och jag borde väl lägga mig, är trött men har svårt att komma till ro. Var och hyrde 3 filmer med Påååla tidigare ikväll. Det blev Farsan, Alice i underlandet och Valentine's Day. Den sistnämnda kollade jag på först. Lika bra att vältra sig i eländet nu, det är ju ca ett halvår kvar. Den var helt ok. Fanns en tjej i filmen som jag lätt kan förvandlas till. Varje år när det var dags för alla hjärtans dag, så fixade hon en fest med temat: Jag hatar alla hjärtans dag. Jepp, that's me! Men i slutet så fick hon sig ju en kille ändå... men det är där som våra historier skiljer oss åt. Nejdå, jag är inte bitter ;)

Kommer att bara ägna tid åt mig själv och det jag vill göra. Samt på träningen, pluggandet och få iordning det sista i lägenheten. Sen kanske allt löser sig självt? Det är det lilla hopp som jag kan förlita mig på. Hoppas jag inte blir alltför besviken.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar