onsdag 14 oktober 2009

Den e M I N ! ! ! ... har svårt för att sluta le :)

Jag fick lägenheten till slut!! Åh jag är så glad!! Tänk att det gick vägen :) Vill ju flytta nu, på en gång! Men det är nog tur att jag får tillgång till den 1/12 så jag hinner att packa och rensa lite innan. Mina päron har ju inte vetat om detta, jag har gjort allt i smyg. Ville överraska dem lite om det gick vägen, och det gjorde det ju :) Så jag ringde dem idag och berättade det. Mamma tjoade och va så glad så. Pappa däremot var tyst o sa inte så mycket. Kan iofs bero på att mamma tjoade så, eller så är det flytten och det ekonomiska han oroar sig för.... lilla pappa.

Imorgon ska jag till banken och fixa lite pengar och sen vidare till mäklare Sara för att skriva på lite papper. Så nu ska jag fira lite smått med te, negerbollar o bulle! Blir större firande när jag har skrivit på papprena imorron :)

Kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar