lördag 17 oktober 2009

Life goes on...

Har väl fått lite distans till det väldigt tråkiga som hände i veckan. Men jag har fortfarande svårt att förstå varför det hände... men det är väl nåt jag aldrig kommer att få reda på. Om man ska försöka se nåt positivt ur det hela så får man sig ju en tankeställare att man ska ta vara på dagen och alla sina nära och kära. Så det ska jag bli bättre på!

Idag tog jag mig en liten promenad här i stan för att sen fortsätta till Willys. Det var väldigt skönt att komma ut i den friska och kyliga luften. På willys handlade jag apelsiner och frallor, tyckte jag var värd lite lyxig lördagsfrukost. Så det bidde färskpressad apelsinjuice, frallor, te och ägg. Jag dukade i köket, tände ett litet ljus och slog mig ner och njöt av frukosten och IKEA-katalogen :) Så mysigt så!

Resten av dagen blir det till att rensa och packa. Sen om nåt annat dyker upp så är det ju bara en bonus :)

Måste säga att det känns så himla härligt att kunna spela så högt jag bara vill nu, på nästan vilken tid på dygnet som helst. Jag sitter ju säkert, har ju en annan lägenhet! Så underbart att ge igen på mina äckliga och idiotiska grannar :)

Ha en mysig lördag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar