tisdag 20 april 2010

Tipspromenad och trevlig fika

I söndags var jag och pappa på tipspromenad. Det va jättekul! Sist vi gick var nog för ca 15-17 år sen... rätt länge sen, hjälp. Jag kunde inte så jättemycket så jag skrev det pappa skrev :) Fast in emellan kunde jag inte med så jag valde nåt annat bara för att. Men vi lyckades skrapa ihop 13 rätt av 20. Inte så illa ändå!

Pappa



Sen på em var det dags för fika på Herrgår'n med musketörerna och deras barn. Livligt men väldigt roligt! Carro hade gjort en tigerkaka, säkert jättegod ;) och jag hade gjort en irish coffee-rulltårta. Så roligt att kunna träffas allihop för en gångs skull, har varit lite svårt det sista. Längtar till den 7 maj, då det är dags igen. Då blir det lite vin/öl/cider inblandat också, nice! :)

Gjorde misstaget igår att jag gick och tränade. Absolut inget fel på träningen i sig eller på sällskapet, tvärtom!! Men jag blev ju inte friskare tyvärr. Har knaprat alvedon och halstabletter hela dagen idag. Så nu får jag ta mitt straff och väldigt motvilligt, avstå från träningen resten av veckan. Måste bli helt frisk så jag kan springa lite. GBG-varvet börjar att närma sig med stormsteg =/

Dagens arbetspass har gått ruskigt fort, längesen jag kände så! Hoppas på fler såna dagar :) Imorgon kommer dagen bli ett enda kaos, men det är helt ok :) Vi ska börja med ett nytt system och i början kommer det ta tid, gäller bara att ha gott om tålamod och en hel del humor.

Det börjar bli dags för lite mat och sen att inta soffläget för att kolla på Desperate Housewives!

Ha det gott! <3

1 kommentar: