onsdag 21 april 2010

No more mr nice guy!

Hatar lögner! Fattar inte varför en viss människa ljuger för mig. Det gör så ont. Jag borde bli fly förbannad och skita totalt i det, men jag gör tvärtom istället... blir lessen och förstörd. Önskar så att jag var mycket starkare än jag är. Det gör mig ingen nytta alls av att ödsla energi och kraft på den personen. Ska nog verkligen försöka att bryta kontakten helt och hållet, så gott det går =/ Och det ska bli slut på min snällhet också, är det någon som vill ha min snällhet måste den personen göra sig förtjänt av den!!

.... jävla idiot!! Väx upp!!

3 kommentarer:

  1. Helt rätt! Vissa människor klarar man sig mycket bättre utan. Energiparasiter ska man akta sig för, oftast svåra att känna igen innan det är för sent bara... Hoppas du klarar stå emot.

    Kram

    SvaraRadera