onsdag 14 april 2010

Whiskey gör gott?

Sitter här med min whiskey och har ont i kroppen. Försöker tänka att jag är/ska bli frisk och jag hoppas verkligen whiskeyn gör sitt. Trots det onda i min kropp och att jag haft ENDAST 73 stopp idag, så har det varit en helt ok dag ändå. Solen har strålat, bra musik i bilen har spelats, goa skratt har man fått av söta kollegan Linn och det har flirtats lite här och där under turen :)

Sen att en del irritationsmoment har inträffat får man väl räkna med, det är ack så svårt att bli av med dem! De vägrar ju försvinna ifrån stan alt att växa upp och tänka lite längre än vad näsan växer. För mycket att begära kanske?

Dags att krypa upp i soffan och invänta Greys :)

Kram!

5 kommentarer:

  1. "min"???
    HAHAHA! Love U! <3

    SvaraRadera
  2. Linda... vännen... Du får lägga dej på samma (låga?) nivå för att förstå att det inte kommer att ske någon förändring. Livet är hårt, det vet vi ju. ;)

    SvaraRadera
  3. Yes Pååla, din! :) Grannar delar väl lika?! ;)
    Jo, life is a bitch, tur att man har goa vänner iaf :)

    SvaraRadera
  4. Nu när jag läser inlägget en gång till så får jag en jättekulig bild i huvudet. Linda som sitter i soffan, nere & deppig för att hon är sjuk. Å i famnen vilar whiskeyflaskan med ett sugrör uppstickandes. Hur nära sanningen är jag?? ;)

    SvaraRadera
  5. Eh... öh... lägg av nu... sådär skulle ju jag aaaaaldrig göra :S

    SvaraRadera