fredag 1 oktober 2010

Gårdagens modevisning!

Med lite levande ljus och en kopp te sitter jag här i mörkret och myser för mig själv. Är väl dags om en stund att åka till dagens teorilektion. Men ville först bara dra gårdagen kortfattat :)

Hade som vanligt teorilektion, men stack 30 min tidigare. Hem och fixade iordning mig och sen ner till butiken. Nerverna gjorde sig till känna tidigt på dagen, men även känslan av att det skulle bli väldigt kul! Och det var det :)

Tyckte väl att båda visningarna gick bra. Om jag får säga det själv så hade nog vi det bästa upplägget för hur vi skulle gå. Lite mer avancerat och proffesionellt ;)

Huvudsaken är ju att Lisa & Fredrik, butikens (Energy Fys)ägare var nöjda med oss, och det var de :)

Det hela var en rolig erfarenhet och jag är rätt nöjd över att jag fullföjde det. Gav ju lite mersmak... :)

Bilder på hur allt såg ut kommer senare!

Ha en bra dag folk!

1 kommentar:

  1. Du va skitbra! Grymt avslappnad o gjorde allt rätt! Sååååå grym va du <3

    SvaraRadera