torsdag 14 maj 2009

Det går framåt...

Nu är snart hela hallen målad! Och jag tror det blir väldigt bra när det är klart. Det e ganska så kul att måla, bra terapiarbete om inte annat. När hallen är klar och ekonomin tillåter så ska jag fixa till sovrummet också. Men frågan är vad jag ska ha för färg/tapet?

Annars så känns allt ganska så bra, faktiskt. Hade en liten nergång igår, men efter ett samtal med lilla mamma så kändes allt lite bättre. Tack lilla mamma!
Men det ska bli så himla skönt när ALLA känslor är väck, så det enbart finns kompis-känslor kvar.

Imorgon ska jag prova min tärnklänning som är klar, det ska bli spännande att se den. Hoppas bara att den blir bra på!

Ta hand om er, mina hjärtegull! Tycker om er väldigt mycket!

Go natt

4 kommentarer:

  1. Vad skulle vi göra utan våra mammor? =) Dom är lixom toppen.

    SvaraRadera
  2. Även adoptivmammor är toppen! =)

    SvaraRadera
  3. Ja alla mammor e bara bäst!!! ha ha ha..
    O ni e så fiiina <3 Tycker om er!

    SvaraRadera
  4. Jo förresten, snygg blogg tjejen ;-)

    SvaraRadera