lördag 16 maj 2009

GBG-varvet och målning av hall

Idag har jag varit i GBG med Linn och Johan. Linn skulle springa GBG-varvet så jag och Johan hängde med som hejjarklack =) Vädret var toppen, klarblå himmel och ganska så varmt. Kunde inte bli bättre. Väl nere på området strosade vi omkring och kollade lite. Får ju säga att det var lite kul att komma utanför Uddevallas gränser och se att det verkligen finns ett utbud av söta pojkar där ute i världen =) Här hemma har man typ koll på alla och nåt nytt verkar det ju inte finnas. Jo kanske småpojkarna som är i 20 årsåldern, men det är ju verkligen att ta i i så fall.

När det var dags för Linn att starta gick jag och Johan och köpte mat. Så mysigt att sitta i gröngräset och äta en god pastasallad med trevligt sällskap. Sen kom Camilla en stund innan det var dags för henne att springa. Har ju tidigare varit med Camilla när hon har sprungit GBG-varvet och jag får säga att jag blir lika sugen varje gång på att springa själv, så nu har jag bestämt mig att nästa år.... då jäklar, då ska jag springa!

Linn kom i mål på 2.04.45. En bra tid tycker jag, för hon har ju inte tränat nåt innan och dessutom spelade hon match igår. Camilla kom i mål på 1.43.40, väldigt bra det oxå! Undra vad min tid blir....=/

Nu ikväll har jag ägnat mig åt att måla i hallen och dricka lite öl ;) Bara en öl, så jag slipper att måla om allt imorron! Känner nu att livet flyter på ganska så bra och att jag bara försöker att njuta utav det. Äta gott (och mycket), dricka gott och bara ha kul!

Kram

1 kommentar:

  1. Åhh vilken mysig dag du verkar ha haft! Ja klart du ska springa nästa år! Då kan jag komma o heja på dig! Jag e en bra hejaklack, heheheh..

    SvaraRadera