måndag 4 maj 2009

Nytt liv, nya tankar

Så då har mitt nya liv börjat! Försöker sysselsätta mig så mycket som möjligt. Fick ett ryck här igår och tog bort allt jag hade i hallen för nu ska det målas om här. Ojoj, har stoooora planer för min hall. Desto sämre med pengar, men men, det får bli ett senare problem.

Kommer gärna in på de gamla tankarna, men försöker då snabbt att tänka om och tänka nytt. Dock inte så lätt, men jag försöker. Det är ju som de säger... svårt att lära en gammal hund att sitta. Så det e jag det, en gammal byracka =)

Imorgon har jag förhoppningsvis valt färg/färger till hallen så jag kan börja måla lite. Det ska bli kul. När hallen är klar är det dags för sovrummet! Kanske in emellan där kan det nog bli att jag skaffar mig en ny soffa. Åh, jag vill ha klart allt nu typ så att jag kan riktigt trivas här hemma och bjuda hem lite folk. Men den tiden kommer förhoppningsvis!

Nu är det tea time!

Kram

1 kommentar:

  1. Du vovven! Va kul med lite nya färger o sånt! :O) Så nu får du snart bjuda in mig o trollen, jag kan baka en kaka kanske? ha ha ha
    KRAM

    SvaraRadera