fredag 1 maj 2009

Greetings from Nynäshamn

Ja då sitter jag här hos brorsan med en öl i handen och njuter av solen. Efter lite tråkigheter i stan så stack jag hit. Är väl fortfarande lite delad om det var det rätta att göra men jo kanske... Just nu så känns saker o ting något bättre. Har fortfarande en del att kämpa med, men det ska väl gå bra. Till slut så... får bara vänja mig vid andra tankar och situationer så.

Igår var vi och handlade mat och lite sprit. Sen på kvällen var det dags för grill, åh så gott det va! Efter det blev det drinkar o bra musik =) Som nattamat blev det rostat bröd o te. Min kära bror tar väl hand om mig. Efter en lång sovmorron käkade vi frukost på altanen. Sen blev det en promenad till ett kalkbrott här i närheten. Skönt att komma ut och promenera lite. Sen landade vi på altanen med öl, drinkar och nötter MUMMA!

Det var prat på att kanske gå ut ikväll, men vi får väl se hur långt vi kommer.

Kram och skål på er!

1 kommentar: