tisdag 23 juni 2009

Back on track! ... again

Då var jag tillbaks på rätt spår igen. Så himla skönt! Allt är så mycket lättare när jag är glad och ser ljust, ganska så ljust, på saker och ting.

Klättringen, som jag till slut bestämde mig för gå på trots att det krockade med p-mötet, var ju hur kul som helst! Trodde att det skulle gå dåligt och så där, men det gick riktigt bra. Jag hade även lite tur som fick med en fotograf som plåtade och förevigade ögonblicket :)



Första väggen som jag klättrade på. Lite svår men upp kom jag!





Här är andra väggen. Grymt mycket svårare än den första. Här kom jag bara halvvägs dock. Men jag var nöjd ändå :)


På midsommar kom brorsan ner och vi firade själva midsommarafton med mamma, pappa och våran moster på mammas kolonilott. Det var väl helt ok. Jag var inte alls på mitt bästa humör, ville eg bara därifrån men det var ju gott med sill o potatis o jordgubbar till efterrätt. Senare på kvällen grillade vi och det var lika gott det. Sen begav jag mig hem och myste mig ner i soffan med lite te. På midsommardagens em bar det iväg till Lysekil. Var fortfarande på kasst humör, men jag kan ju inte sitta inne och sura när brorsan är här. Fick ju så snällt följa med till Lysekil och det ångrar jag inte nu. Hade det väldigt trevligt och roligt trots att jag var nykter och körde. Vi träffade ett härligt gäng när vi satt på Pråmen och drack gott. De kom från GBG och bjöd på många goda skratt :)

Nu i dagarna har jag betalat anmälningsavgiften till GBG-varvet samt beställt en löparklocka. Nu väntar jag bara på att bli fri från det halsonda och huvudvärken som jag har. Lär mig aldrig det där med ac:n. Men sen är det bara att köra igång och träna på riktigt :)
Imorron är det onsdag och då är halva veckan gjord, så skönt! Längtar lite efter min semester nu. Är ett tag kvar men det går nog fort!

Nu ropar tvätten på mig. Ha det gott!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar