söndag 7 juni 2009

Bröllop och träning

Ojoj, nu var det ett tag sen, igen *skäms*

Sist jag skrev var det förberedelser inför Camilla & Tariks bröllop. Och det blev hur lyckat som helst! Vädret var toppen, varmt och soligt hela dagen. Alla gäster var glada och på bra humör, vigseln gick bra och jag tyckte att jag skötte mitt jobb bra som brudtärna. Var som en svans på bruden. Hon hade ett släp på klänningen och det gick jag och höll i eller la rätt hela tiden. Får säga att det var lite skönt när vi tog bort släpet =) Camilla var så himla fin i sin klänning och i håret. Det riktigt strålade om henne!

Den lyckliga bruden
(jag håller på med hennes snörning)

Tyvärr har jag inga bilder på brudparet innan eller under vigseln. Hade lite annat för mig då =) Men jag fick ta lite kort när det var dags för brudvalsen.


Visst är de fina?!


Alla var väldigt nöjda med dagen och kvällen! Nu är herr och fru Rydberg på smekmånad på Santorini. Det är de verkligen värda.

Det har varit så mycket att göra med bröllopet så jag har inte haft så mycket tid till annat, men nu har det lugnat sig. Så då har jag tagit upp min träning på gymmet (skönt men ont =/). Igår anmälde jag mig till nästa års GBG-varv. Nu finns det ingen återvändo! Jag SKA genomföra loppet! Och på onsdag ska jag testa på hur det är att klättra i berg. Det ska bli väldigt spännande och roligt hoppas jag. Bara det inte regnar.

Nu ska jag se vad denna dag har för kul att erbjuda. Sköt om er!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar