torsdag 25 juni 2009

Sol och fika

Ännu en dag avklarad. På jobbet har det varit ganska så lugnt med paketen, sådär lagom som det är på sommaren. Men det har varit fasligt varmt! Ska inte klaga egentligen, men man ska verkligen inte jobba i sån här värme. Då ska man ligga på stranden med en eller flera parasolldrinkar.... LOVELY :) Min chaffisbränna har börjat ta form nu. Inte en dag för tidigt!

Efter jobbet blev det en snabb dusch för att sen träffa Therese, Maria och Erik. De kom och hämtade mig och sen åkte vi ut till Svenskholmen där Lisa väntade. Vi promenerade bort till Snäckan för att ha en mysig liten fikastund. Therese köpte kulglass, bl a polkagrisglass. Jag har varit så himla sugen på polkagrisglass jättelänge nu så jag smakade liiite liiite och, javisst, det känner jag av nu. Men jaja, det var det värt!

Sov gott! Imorron e det fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar