onsdag 10 juni 2009

Djupa tankar o så lite träning på det :)

Efter kvällens avsnitt av Grey's Anatomy så får man sig en liten tankeställare. Man får inte ta nära och kära för givet. Vem vet vad som händer imorgon? Vi borde uppskatta varandra lite mer och kanske säga då och då, eller visa på nåt sätt att vi gillar varann och är tacksamma att vi finns i varandras liv. Sen om man skulle springa runt till varje människa som man känner och säga att du, jag gillar/älskar dig, det hade väl blivit lite tokigt. Men att visa lite uppskattning och snälla ord, tror jag att man kommer långt på. Nu ska jag sluta att vara djup :)

Tanken var ju att jag idag skulle testa på lite klättring. Men pga detta skitväder som bara vräker ner så blev det uppskjutet tills på tisdag istället. Jättebra tänkte jag först! ... kom på sen att vi ska ju ha personalmöte då, skit. Så jag får fundera lite på hur jag ska göra. Nästa gång det e klättring är ju inte förräns i augusti :(

När jag fick reda på att klättringen blev uppskjuten så planerade jag min dag som så att jag skulle träna och handla mat efter jobbet. Men nädå... nån träningen blev det ju inte. Har gått med dåligt samvete hela kvällen nu. Så sjukt att jag får det så lätt! Det är ju för min egen del jag tränar så det borde väl inte spela nån roll egentligen? Försökte intala mig själv att jag tränade duktigt i måndags (först gym o sen promenad på 7,1 km) så därför behövde jag inte träna idag. Bra argument, eller hur? :) Jaja, det kommer en dag imorgon. Då jäklar, då ska det tränas!


Till sist vill jag bara visa hur vår kära Carro såg ut idag. Antagligen så hade hon aviserat för mycket så detta var hennes straff :)




Med tanke på början av bloggen, så ta hand om er mina hjärtegull, tycker väldigt mycket om er!

Sweet dreams!

1 kommentar: