lördag 15 augusti 2009

Det regnar...

Regnet bara öser ner utanför och jag börjar bli gott uttråkad. Funderar på att ta en promenad, bara för att komma ut och få lite luft. Men först får jag väl uppdatera här lite.

I går var det grillning hos Carro. Det var väldigt trevligt! God mat, trevligt sällskap och många goa skratt. Mer av det tack!

Har grillat en gång tidigare i veckan. Therese, Jim och jag var och hälsa på Sara, Tim och Melvin i Eriksberg. Det var himla mysigt. Vi satt på deras veranda och åt gott. Tur att vi hann att grilla klart innan åskan och hagelskuren kom.

När jag tänker tillbaks på veckan så har jag verkligen varit ute och rört på mig. Ja, inte bara sprungit utan att jag har varit på flera ställen varje dag. Det har känts bra och jag har inte känt så på ett tag. Tycker bara att det är väldigt tråkigt att jag inte får prata med, eller umgås med vissa för att det i längden skadar mig. Men gudarna ska veta att det är hur svårt som helst att låta bli att inte prata. Känner mig oerhört ohyfsad och kall. Vill inte att folk ska få den bilden av mig, för sån är jag verkligen inte. Nu är det en vecka kvar innan det är dags att jobba. Tror att det blir lite lättare då, men jag har ju det svåraste framför mig. En vecka till i tystnad! Vet inte om jag pallar med det =/

Ha en fortsatt skön helg.

1 kommentar:

  1. Det klarar du, och det kommer kännas skönt när du klarat det oxå. Till slut kommer du säkert inte ens sakna det så mycket. Kämpa på, det kommer löna sig i längden!

    Kram på dig

    SvaraRadera