torsdag 20 augusti 2009

Trött men dricker gott...

Borde egentligen uppdatera min lilla blogg men det blir det inte mycket med ikväll. Jag är alldeles för trött för det. Och inte hjälper min kalla cider till att pigga upp mig, blir så där mysigt trött i stället :)

Men en kort resumé av dagen kan ni få. Va ute och sprang en sväng på förmiddagen, va varmt o lite trögt men det gick ganska så ok. Sen åkte jag till Emaus och fick grillade korv med bröd där. Mia, Erik, Mias syskonbarn och hennes mamma var där. Det va trevligt! Gott med grillat :)

Kl 16 skulle jag träffa Mia, Erik o Tess för en liten fika på stan. Jag var nog hemma från Emaus vid 14.30 så jag la mig och läste ( Ondskan) tills det var dags att gå in till stan. Och nu på kvällen har jag bara softat, låg och läste ett bra tag efter jag kom hem från stan. Så roligt att läsa när man har fastnat för en bra bok. Kommer nog att drösa i säng om nån timma, för jag e väldans trött.

Sov gott!

P.s Imorron ska jag på två lägenhetsvisningar, håll tummarna! D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar