lördag 8 augusti 2009

Sol & bad på Amhult

Det var baddags igår igen. Lisa, Fredrik, Therese och Jimmy kom och hämtade upp mig och vi begav oss ut till kusten. Målet som var tänkt var omtalade Stensjö, men vi hittade inte riktigt badplatsen där. Istället blev det grannstället Amhult. Där hade vi en riktigt härlig dag! Trots att jag smörjde in mig med solskyddsfaktor 15 lite då och då, så har jag bränt mig lite. Smällar man får ta?! =/
När vi var nöjda med sol och bad, samt våra magar började kurra åkte vi vidare till Hunnebostrand och till Bella Gästis för lite god mat och dryck. I mitt fall blev det en räksallad och ett glas vitt vin, mumma!
Det var allt skönt att komma hem sen. Få krypa ner i soffan med mysdressen på samt med lite te och slökolla lite på tv:n.

Idag väntar nya äventyr, vet inte riktigt vad än.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar