fredag 27 augusti 2010

Hejja Vallen!

Haft en trevlig och slapp vecka. Har fikat, shoppat... ja det vanliga :)

Skrev även in mig på trafikskolan, så nu finns det ingen återvändo. På onsdag kör vi igång med teorin! Kommer bli mycket pluggande för mig, det är så mycket att lära sig. Men det ska bli väldigt kul också så klart! Känns bra men ändå overkligt att jag har gjort slag i saken och börjat förverkliga en av mina drömmar :)

... så eftersom jag ska bli en trucker, passar det ju ypperligt att jag åker med till Lastbilsmässan i Jönköping :) Kanske kommer hem med en stock snus och ett par träskor ;)

Ikväll var jag med Johan på fotboll i Trollhättan. Vallen mötte Skoftebyn, och Vallen vann! Det var efterlängat! Hejja Vallen, ni är bäst! :)

Kanske ska krypa till kojs nu, upp rätt tidigt imorron *gäsp*

Kram L

3 kommentarer:

  1. Hahaha, snus ja, träladder neeej!! Men en keps kanske, hehe... HEJA LINDA!!

    SvaraRadera
  2. Linda måste välja mellan...
    snus
    träskor
    homo
    keps
    bli tjockis
    två av alternativen måste man välja..:-)

    HEJJA VALLEN!!
    Linn

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! Då väljer jag snusen och kepsen :)

    SvaraRadera