torsdag 19 augusti 2010

Update!

Tar mig i kragen och gör ett litet inlägg. Det var ju ett tag sen!

Har haft ca 2 veckor semester nu, har 2 kvar :) Har bara slappat och gjort vad jag velat, inga krav eller tvång här inte. Tagit dagen som den kommer typ.

Idag tvättar jag... hurra, roligt värre! Men senare idag bär det iväg till THN, ska käka lunch där med en kompis, det ska bli kul. Längesen jag träffade honom!

En sak som krånglar för mig är maten... laktos tål jag ju inte, men ibland har magen krånglat för mig ändå, så nu har jag testat att hålla mig ifrån gluten ett par dagar. Har känts något bättre. Men så litar jag inte på mig själv och får för mig att jag kanske inbillar mig, att jag blir dålig. Så igår gjorde jag pannkakor på vanligt mjöl... hann äta 2 pannkakor, sen satt jag med en värkande mage resten av kvällen :( Det är så himla tråkigt att jag ska behöva testa mig fram, vad jag tål och inte tål! Sen känner jag mig bara till besvär när jag ska ut eller bort till kompisar och äta. Men men...

Tvättstugan is calling!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar