lördag 21 augusti 2010

Party in the big city!

Sitter med nyfärgat hår och dricker lite te. En lugn och skön start på dagen :)

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Camilla & Tarik i GBG. Ska bli kul! Blir nog även utgång. ännu bättre! Va längesen jag var ute och dansade :) Köpte en klänning igår, som inte alls är min stil men får våga lite nån gång också. Köpte t o m mörkröda leggings, som jag ska ha till. Wild and crazy var ordet! Ingen känner mig i storstaden ändå så :) Känner mig inte helt bekväm i den, trivs mycket bättre i mina arbets- eller träningskläder... men får jag i mig ett glas rosé eller så, så blir det nog annat ;)

Var hos Påååla igår. Vi drack lite whiskey och snattrade om både det ena och det andra. Lika trevligt som vanligt! :) Ångrar inte en sekund att jag flyttade till Äsperöd, stortrivs här!

Kanske får ta och packa lite inför kvällen... hm..

Ha en skön lördag!

/L

1 kommentar:

  1. Bra att du inte ångrar det! Trots att det inte e havsutsikt ;-)
    Jag gillar det starkt oxå, att du har flyttat hit! ;D

    SvaraRadera