onsdag 20 oktober 2010

Kallt, kallt!

Det har varit så kallt idag, brr! Och det värsta har väl inte ens börjat än =/ Men desto större anledning till att tända ljus och dricka varm choklad!

Efter jobbet följde jag med Påååla och twinsen ut till Torp. Träffade en gammal arbetskollega från min tid i hemtjänsten där. Och det slår aldrig fel, får alltid frågan: Jaha, är du ensam eller har du familj? och jag avskyr det!! Hon menar säkert bara väl och är nyfiken och så, men ändå. Det har gått så långt att jag skäms så fort någon frågar det och det är ju inte riktigt rätt...

Snart dags för Grey's! :)

/L

1 kommentar:

  1. Varför är det så? Att vissa saker som man absolut inte ska skämmas för, gör man ändå? Man tar det bara med de närmaste om ens det.
    Du bör inte skämmas men jag känner igen mig, det vet du ju.

    Puss på dig! <3

    SvaraRadera