söndag 17 oktober 2010

Min helg...

Så här spenderade jag större delen av lördagen


Men sen blev det annat :) En drink och lite musik innan jag drog till Butlers för att träffa Påååla och hennes arbetspolare från Posten, så ja... jag festade med konkurrenterna ;) Sen blev det en utekväll på Mortens. Det var riktigt kul och det känns idag!


Kom nog i säng vid 3.30. Var rätt trött då klockan ringde vid 8.30. Upp och iväg... nja, snozzade några gånger innan jag väl kom upp. Men väl uppe, på med kläder och fick i mig lite yoghurt och sen iväg att hämta pappa. Dags för tipspromenad!


Sen efter vi gått den långa, men uppfriskande promenaden blev det fika hos mamma. Väldigt gott! Tanken var ju sen att jag skulle hem och plugga, men jag hamnade i soffan framför tv:n och datorn och här har jag suttit hela dagen... hur gott som helst :) Plugga får jag göra imorgon istället. Nu, dags för te!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar