lördag 7 mars 2009

En funderar-dag

Idag är ingen bra dag. Kommer mig inte för för att göra något alls. Jag som hade så många planer för idag. Har väl mest ägnat mig åt att fundera på saker och ting. Det är väl det som jag är bäst på har jag kommit fram till =) Är nog en expert på att fundera sönder saker och ting. Ibland så är nog inte det det bästa. Man ska nog bara låta saker och ting vara som de är.
I och med mina funderingar idag har jag kommit fram till att jag förtjänar lite mer här i livet än vad jag får nu. Men frågan är om jag vågar göra något åt det? Det känns lite läskigt. Om jag bara väntar ett tag utan att göra någon förändring så kanske det blir som jag vill ändå? Eller så inte alls...


/Linda

1 kommentar:

  1. Då får man väl va först med o lämna en liten kommentar! :O) Va kul att du har skaffat en blogg med! Välkommen till cyberpsykologen =)
    Kram P.

    SvaraRadera