tisdag 17 mars 2009

Ser solen men inte solstrålarna...

Solsken och 10 grader varmt ute, våren är nog här! Det går mot ljusare tider, underbart! ... Vill verkligen och försöker att tänka positivt, blicka framåt mot en vår/försommar som är fylld med möhippor, bröllop och annat skoj. Men det är svårt. Ena stunden är allt bra och nästa inte, som nu. Alla andra verkar glada och nöjda med livet. Är glad för deras skull, absolut!! Men jag då..?
Fick för mig igår att jag kanske ska göra nåt drastiskt, som att t ex flytta till USA en tid. Men feg som jag är så kommer jag inte göra det. "Kan ju gå miste om nåt" snurrar runt i huvudet.

Fick iaf reda på idag att jag har en biljett till U2 i sommar, alltid nåt.

/Linda

1 kommentar:

  1. Tycker synd om dig, vill ju att du oxå ska vara glad..
    Men du, det kanske behövs nåt drastiskt i ditt liv..? Uteslut inget........

    KRAM

    SvaraRadera