söndag 8 mars 2009

Söndag...

Så var det söndag kväll då. Har fått gjort lite mer idag än igår iaf. Mina bullar blev lyckade faktiskt! Trodde jag inte, va inställd på att få göra om dem... därav mitt inköp av 5 kg mjöl igår =) Tar med mig några till jobbet imorron så att jag får en riktig bedömning av dem!

Har även varit en sväng på gymmet. Skönt med söndagar då det inte är så mycket folk där. Kom fram till att det är ett bra ställe att göra av med sina aggressioner och irritationer. Blev ett hårt pass med andra ord!
Mina funderingar från igår har även hängt med idag, så klart... Det är frustrerande att inte bli sedd, spelar ingen hur högt jag hoppar så ser man mig inte. Under vissa tillfällen känns det som att jag blir totalt ignorerad, kanske inte med mening från dennes sida men det känns, känns väldigt mycket ibland. Förstår inte riktigt hur tankegången går. Och detta gör mig bara mer osäker och knäpp, hatar det verkligen!!
Var på bio ikväll och såg "Män som hatar kvinnor". Det va riktigt bra. Beck, släng dig i väggen! Kunde dock inte helt och hållet leva mig in i filmen utan tankarna fanns där i bakhuvudet. Kommer med all säkerhet att drömma om eländet oxå, det brukar jag ju göra. Känner att det bara blir svartare och svartare.... inget kul varken för mig och absolut inte för min omgivning som får dras med mig. Älskar er för att ni står ut med mig!!

Nu är det nog dags att fixa lite kvällsmat och se vad jag kan hitta i frysen till morrondagens lunch. God natt på er och sov gott!

/Linda

1 kommentar:

  1. Jaha, ska man åka upp till jobbet imorgon då o äta lite bullar kanske..?? :O)
    Fast e det kanelbullar?? :-( Jag gillar ju inte kanel............ O det brukar va såna folk gör.

    SvaraRadera