måndag 30 mars 2009

Skärpning!

Det är dags att skräpa mig nu! Och det gäller flera saker, som bl a att skriva här lite oftare =) Sen också att släppa vissa saker som ibland kan, nä rättelse, ALLTID irriterar mig. Det beror nog på att jag känner att jag inte har någon kontroll, jag vet inte vad som händer. Ååh, det är så jobbigt! Men jag försöker att slå bort det. Och ibland är jag duktig *ler stort*

Önskar också att jag kunde få rätsida på min ekonomi, just nu är det bara räkningar och skulder som gäller. Trist! Vill så gärna göra om här hemma. Är ganska så säker på att jag hade trivts bättre här hemma då. Jaja, den tiden kommer väl.

Måste säga att jag verkligen gillar mina tjejer på jobbet! De är så underbara! Tänk om jag aldrig hade börjat jobba där... gud så tråkigt jag hade haft det då! Är väldigt glad och tacksam för att ni finns! Mina hjärtegull ;)

Nu börjar klockan närma sig 21 och då är det tea time! Ska gotta ner mig i soffan och mysa.

Kram!

1 kommentar:

  1. Vi gillar dej oxå. =)
    Härligt med lite "go" i dig & förresten gillar jag din hesa, sexiga röst. RAOOOW!! ;-)
    Carro

    SvaraRadera