lördag 4 april 2009

Aah! Så himla svårt!

Det är inte många timmar kvar nu, känner att paniken börjar komma. Imorgon bitti ska C, T och jag ner till Göteborg och bli stylade för att sen ta kort, men 3... TRE hela ombyten. Shit! Jag har inte ens kommit på ett än. Vette sjutton hur det här kommer att gå. Vill ju så himla gärna att korten ska bli bra! Som vanligt sätter jag stor press på mig, ajabaja!

Lite senare ikväll kommer L hit. Vi ska kolla på Robinson , äta godis i massor och garanterat snacka en massa skit och skvallra. Åh så roligt det ska bli! =)

Vädret har varit helt underbart idag! Solen skiner och jag ser faktiskt solstrålarna nu, idag i alla fall. Och det nöjer jag med mig. Tar en dag i taget. Vilket fall som helst så är det ett härligt väder för att grilla! Och det ska det tydligen göras på gräddhyllan på Fasseröd. Hoppas ni får det såååå trevligt! Nädå, jag är inte avis och tycker inte alls att världen är orättvis ;) Skämt å sido, jag hoppas att ni får det väldigt trevligt, för det är ni värda!

Dags att rota runt i garderoben igen, suck.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Du ska allt få vara med & grilla. Du, jag & Paula ska ha en grillkväll snart å gräddhyllan & ha det så trevligt sååå. =)
    puss på dej!

    SvaraRadera
  2. Vill vill vill vill vill VILL!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera