tisdag 14 april 2009

Allt känns sisådär

Ännu en arbetsdag avklarad! En ganska så lugn sådan också, skönt med lite mjukstart.

Har varit en blandad dag med känslor. Ena stunden har jag varit glad, den andra inte. Tänker väl för mycket som vanligt, då blir det väl så. Vet inte riktigt hur jag ska göra, eller hur jag egentligen vill göra. Får väl ge det ett par dagar till så kanske märker jag hur saker och ting utvecklar sig. Håll tummarna!

Nu ikväll så har C's syster varit här. Vi har planerat lite inför hennes möhippa. Det är så irriterande med sega människor som inte får tummen ur! Det är inte så långt kvar tills det är dags så det hade varit så otroligt bra om man visste hur många som ska vara med. Men förhoppningsvis vet vi det på torsdag. Annars får det vara för dem som inte har hört av sig. Hoppas alla frågetecken blir till utropstecken för då kommer det bli en superdag för henne!

Skulle ha tränat idag men nu är klockan så mycket och min mage skriker efter mat. Så det får bli mat, en skön dusch och sen en duns ner i soffan.

Kram.

1 kommentar:

  1. Klart jag håller tummarna gumman. Hippan kommer bli superbra det är jag övertygad om. Synd att folk inte kan svara bara men det blir kanske desras förlust då dom missar en kul dag.
    Puss & Kram på dej!

    SvaraRadera