måndag 13 april 2009

En helt vanlig annandag påsk ;)

Vaknade idag runt 7.30 med ont i ryggen och kunde inte somna om. Så då gjorde jag slag i saken och begav mig ut för en löprunda. Det gick mycket bättre än vad jag hade trott! Tänk vad lite irritation kan göra, det kan ta en långt här i livet.

När jag kom hem och tänkte jag skulle avnjuta en lång frukost så hörde T av sig. Vi hade bestämt att vi skulle ta en sväng till Överby idag men innan det så skulle hon och J gå på tipspromenad. Innan jag visste ordet av så skulle jag också med på promenaden. Det var riktigt många år sedan som jag var med på sånt. Det var en ganska lång runda, eller så kändes det i mina stackars ben. Men det var kul att komma ut och använda hjärnan lite. För det gör jag ju inte annars menar jag ;) Det var allt några frågor som jag kunde *stolt* Som bl a att Påvens krona kallas för tiara! Får se imorron i tidningen hur många rätt jag fick ihop.

Sen åkte vi till Överby. Jag var/är på jakt efter ett par vårskor men det är ju så himla svårt. Hittar inga riktigt bra, sen har jag inte ekonomin till att lägga hur mycket pengar som helst på dem, tyvärr. Det mesta hade varit lättare om man hade lite cash! Fick köpt mig lite spray i alla fall =)

Sen har jag inte gjort så mycket idag. Blev ganska så trött av all aktivitet på förmiddagen. Men nu ska jag försöka att motionera/träna i stort sett varje dag. Det är ju snart dags för C's bröllop och då måste jag vara i bra form! Med det menar jag, mer kött på benen!

Fick för mig här förut att jag skulle, för tredje gången, försöka mig på att installera nya Msn Live. Skulle jag aldrig ha gjort!! Det hela resulterade med att efter 2 timmar av olika försök hit och dit så sitter jag här med den messenger som jag hade innan =) Ett fjärde försök ger jag mig då inte på. Nu får det vara bra!

Dags att diska lite!

Kram L

1 kommentar:

  1. Gick du promenade idag?? Jag med!
    Men snälla, säg inte att den kallas tiara??? Det skrev inte jag.................

    SvaraRadera