onsdag 15 april 2009

Allt känns sisåddär del 2

"Nån" verkar inte bry sig, "nån" bara kör på som vanligt. Inga sms, inga telefonsamtal eller inget "Är det nåt som är fel?" utan allt är som vanligt.
Har nu i em insett att det är nog över för jag får ingen reaktion. Och det känns så himla tungt. Det yttersta lilla som vi hade "ihop" kanske inte betydde nånting då. Utan att det är lättare att skita i allt, låta allt rinna ur sanden. Trodde att jag kanske betydde lite i alla fall, men där hade jag tokfel! Kanske ska se mig som ett redskap som lätt går att byta ut? .....Mm, så är det nog.

Saknade mina hjärtegull C och J på jobbet idag. Det var så tomt på lunchen. Men det blir lite lättare imorron då de båda är på plats igen. Skönt!

Ska ut och springa en sväng nu. Rensa tankarna och springa av mig lite irritation. Det gör nog susen.

Kram.

2 kommentarer:

  1. DU - du är allt annat än ett redskap!!! Jag vet att det är svårt & tungt att inse nu men du har kvalitéer som andra inte kommer i närheten av. DU är värd bättre & det kommer att komma, men när du minst anar det.
    Jättekram till världens bästa Lnda!

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen med Carro! Men jag vet hur svårt det e........ Du vet väl att du e välkommen hit o skvallra NÄR SOM HELST!? O då menar jag när som helst oxå! Lovar att inte diska nåt för dig.......... :-(

    KRAM

    SvaraRadera