tisdag 21 juli 2009

3 dagar kvar...

Snart är det semester!! *lycka*
Det ska bli så himla skööönt! Och jag ska bara njuta av ledigheten och bara skämma bort mig. Ser jag nåt som jag tycker om så ska jag köpa det. Är det nåt gott som jag vill äta, kommer jag göra det. Funderar på att boka in tid för massage alt ansiktsbehandling. Och även på att slinga mitt hår lite :)

Har fått köra Trollhättan hittills denna veckan och det var riktigt roligt! Kul att få lite utmaningar, se lite andra platser och träffa nya kunder. Har faktiskt saknat Thn sen jag körde där sist för sisådär 2 år sen. Får njuta av morgondagen då det antagligen blir sista dagen där innan det e dags för Ua igen.

Bakade lite blåbärsmuffins ikväll. Carro o jag var ute i skogen och plockade lite i söndags. Muffinsen blev goda, det slank ner två styckna :)

Dags att sova lite nu! Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Å va jag unnar dej semestern. Jag är inte avis - nej då. =) Men vill du köra Thn en vecka till så får du det. ;-)
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Det är ju faktiskt lite frestande... kommer ju inte få köra den turen nåt mer på lääänge :( Men nja... än så länge håller jag fast vid min semester =)

    SvaraRadera