onsdag 1 juli 2009

Sjuker och lägenhetstitt

Har varit hemma idag. Vaknade vid 4 av att jag hade taggtråd i halsen. Eller det kändes så i alla fall =/ Var nästan helt säker på att jag hade fått halsfluss men icke. Jag var fullt frisk sa läkaren. Så det är bara till att knapra alvedon och dricka mycket. Men jag vill bli frisk NUU, tack :)

Var och tittade på en lägenhet idag http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/445076 Som alltid så är ju lägenheten mindre i verkligheten. Mäklarna är ju så himla duktiga på att ta kort som gör en förvirrad. Först så tyckte jag att den va lite liten kanske... men nu när jag har tänkt lite så kanske den funkar ändå. Den har ju balkong (i rätt läge!!), bra arbetsytor, eluttag på rätt plats i köket och så är den ljus och fin. Nackdelen är det ska bli stambyte till våren och med det kommer väl hyran höjas något. Sen så måste jag nog sätta upp en vägg med dörr i till s-rummet samt "stänga" till dörren i v-rummet så att det blir en hel vägg där. Men det är nog lätt fixat! Inte av mig men av nån händig snickare :)

Nu måste jag masa mig iväg till mammas kolonilott och vattna lite. Känns VÄDLIGT segt när jag inte känner mig hundra. Jaja, bara att bita ihop.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar