onsdag 29 juli 2009

Skara sommarland 19 år senare

Idag har mor, far, bror, brorssöner och jag varit på Skara sommarland. Sist jag va där, var ...ja just det 19 år sen. Shit va tiden går! Mamma tyckte att det inte såg likadant ut... nä men det menar du inte mamma :) Vädret var väl helt ok. Blåste lite kallt tyckte jag. Och inte blev det varmare när vi skulle bada. Jösses va jag frös! Fick pinat mig en liten stund för Philip & Richards skull. Sen under dagen så har vi ätit gott och åkt lite berg-o-dalbana samt typ Farfars-bilar fast det var lastbilar istället, "Convoy" som den hette. Kändes lite fånigt att åka den. Philip satt inne i hytten o styrde o där fick inte jag plats direkt. Så jag fick sitta på sätet ovanpå hytten typ, ensam. Jaja, va gör man inte för de små :)

På vägen hem så somnade alla barnen.... jag somnade först :)

Har haft en bra dag och fått lite färg i ansiktet, hurra!

Nu väntar sängen. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar