måndag 27 juli 2009

Semester!

Då har jag äntligen semester! Det ska bli så himla sköönt! :)
Har inte direkt planerat vad jag ska göra men har lite planer iaf. Denna veckan så kommer brorsan ner med barnen. Tror tom att de är i stan just nu. Ska strax åka upp till mamma där dem är och äta middag.

På fredag är det dags för U2-konserten! Hoppas det blir uppehåll, men jag tror det kommer bli en riktigt bra kväll ändå. Ser fram emot det! På lördag är det dags för Lisas & Fredriks bröllopsfest, ännu en rolig sak att se fram emot. Har inte hittat nåt att ha på mig än bara :/

Måste nog erkänna att jag inte riktigt känner den rogivande semesterkänslan än, känner mig faktiskt lite nere... för mycket tankar virvlar runt i huvudet på mig. Får hoppas att det känns bättre imorron.

Får nog bege mig till mamma nu.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Ja älskade Linda, vi håller tummar & kröker tår för att det ska kännas bättre imorgon! <3
    Smugglar med en megakram...! hi hi hi..

    Snygg ny design på bloggen förresten! :O)

    SvaraRadera