torsdag 17 juni 2010

En trött shoppare

Jisses vad trött jag är! Har inte sovit en hel natt denna veckan. Hoppas på att det blir annorlunda inatt.

Ikväll var jag på inredningsparty hos Maria. Kul med nåt nytt party, än de som redan finns. Tupperware är jag väldigt trött på. Har inte varit på många alls, men har fått en del plastgrejjer av min kära mor. Är nöjd av min lilla skara med plastlådor som jag har nu. Rensade rejält innan jag flyttade :) Ikväll handlade jag en stor ljuslykta som jag ska ha på balkongen. Kommer bli så bra därute med den när allt är klart. Sen köpte jag 4 pasta-skålar och två vanliga skålar. Vita och något fyrkantiga i formen, väldigt snygga! Jag är nöjd med mina inköp, det blev lite dyrt men det unnar jag mig :)

Nu ska jag krypa till sängs, ska bli underbart!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar