måndag 7 juni 2010

Härlig helg!! ... seg måndag

Helgen som gick har varit kanon! Sol hela helgen så man har ju passat på att vara ute så mycket som möjligt samt att grilla. I lördags var Mary och jag på Skeppsviken och solade. Började blåsa rätt kallt efter ett tag så vi packade ihop oss och åkte hem till henne istället och fortsatte där... men då med varsin cider också :) Sen började våra magar kurra så vi började grilla. Tänk att det är så himla gott med grillat!

Igår på Sveriges nationaldag cyklade jag upp till mammas kolonilott. Tanken var väl att jag skulle ha hjälpt till med att måla lite, men jag tyckte pappa gjorde det så bra, så jag gjorde det jag är bäst på.... att sola :) Men jag lekte grillmästare sen iaf. Till efterrätt blev det jordgubbar och grädde, mums!

Och så sitter man här, några minuter ifrån att åka till jobbet. Har verkligen INGEN lust alls... vill bara vara hemma och masa. En liten del beror nog på drömmen jag hade inatt =( Tänk att känslor från drömmen verkligen kan sitta kvar i en hela dagen... roligt ibland, men inget alls vidare idag. Jaja, får jag mina paket så kanske.... kanske jag får nåt annat att tänka på.

Ha en bra dag people!

1 kommentar:

  1. Låter verkligen som en kanonhelg, nästan lite försmak av semestern... Kram

    SvaraRadera