onsdag 9 juni 2010

Nytt mål!

Efter jobbet idag var jag och fikade med Anna på Yerba. Har aldrig varit därinne tidigare, bortsett från paketen som jag lämnat där. Har ju bara då kommit innanför dörren. Men det var ju jättemysigt där, trevlig personal också. Fikan var himla trevlig och god :)
När vi var färdigfikade åkte vi förbi Anna och hon hämtade sin pilatesboll som jag fick. TACK Anna! <3 Så nu har jag satt upp ett mål för mig själv. Jag ska börja göra armhävningar på bollen. Det är verkligen inte lätt! Testade här hemma förrut. Eh...klarade inte ens en =/ Man ska ju hålla balansen och samtidigt utföra övningen, svårt! Men tränar jag en stund varje dag/kväll så SKA det gå. Vill också kunna göra knäböj ståendes på bollen. Men det tar vi sen, när jag kan göra 10 armhävningar på den. Kul med ett litet mål att försöka nå!

Idag ringde en man från DHL´s kundtjänst. En som jag pratat med många gånger tidigare. Jag besvarade hans frågor iaf och i slutet av samtalet så säger han att jag alltid är så snabb på att svara i mobilen och att jag oftast har svar på hans frågor och han var väldigt nöjd med det. Det kändes så himla kul att få höra att man gör bra saker ibland! Tack Frank! :)

Klockan bara rusar iväg här! Bäst att masa sig in till sängen. Skönt att onsdagen är över, snart fredag YEY!

Sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar