tisdag 15 juni 2010

Nya byxor!


Såna här byxor köpte jag igår, behövde lite uppmuntran samt att jag inte har några långa löpartights. Är väldigt nöjd med dem! Känns ovant att ha på mig så tighta byxor, känner mig lite ...exposed.. naken ;)

Köpte dem på Energy Fys här i stan. Bra butik med bra priser och service! Läs mer på www.energyfys.se eller gå in på Facebook och sök på Energy fys. De har ett väldigt bra erbjudande nu i juni om man är ett FB-fan. Gå inte miste om det! :)

Har varit hemma idag också, blir inte klok på magen. Den känns väl något bättre, hoppas att den blir ännu bättre tills imorgon. Ska göra ett försök att gå till jobbet då.

Min lilla jordgubbsplanta växer och blir stor. Har 3 jordgubbar på den, men bara en som är lite röd. Ska köpa lite näring till den så att den växer sig ännu större. Tror att den trivs på min balkong, är rätt så mån om den :)

Tea time nu!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar