måndag 7 juni 2010

Sista passet och rutiner

Arbetsdagen gick helt ok, inte så väldigt mycket paket. Hoppas verkligen att det är samma mängd imorgon. Efter jobbet blev det spinningpass. Sista passet innan sommaren. Lite blandade känslor. Skönt att man kan få lite tid till annat. Det kan bli så stressigt ibland att hinna med att träna, sen hem o duscha och äta och sen försöka varva ner lite innan man ska sova. Men nu blir det ju som sagt lite mer tid över till annat. Vill ju inte gärna spendera varje kväll på gymmet när det e sommar och sol ute. Man måste ju fika, äta glass, grilla och bara njuta!

Vill att det ska hända nåt i mitt liv... känns lite rutinmässigt får jag säga. Men vad? ... hade mer än gärna dragit iväg till USA på semester, för att komma ifrån lite. Men då är ju pengar ett problem. Synd att man inte är en prinsessa och kan fly landet när det blir problem =/ Ibland måste man genomlida stormen och inte bara fly. Och jag tycker att jag har genomlidit de flesta stormar, så en resa är jag definitivt värd! Hade jag bara haft en massa pengar hade jag mer än gärna bjudit med mina vänner! Och så skoj vi skulle ha haft! :)
Men jag får väl hålla tillgodo med att vara kvar här i stan ett tag till. Och som vanligt då, fokusera på min träning, löpning och lägenheten. Just nu är det inte alltför lockande... Hade man haft nån att pussa på under tiden så hade det nog blivit lite lättare och spännande ;)

Klockan börjar bli läggdags men jag måste ha lite te först.

Sov gott

2 kommentarer:

  1. Min dörr står öppen, det e bara o komma o pussas! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Bra Pååla, jag ska lägga det på minnet :)

    SvaraRadera