måndag 31 maj 2010

Vissa saker blir man inte klok på!

Vissa saker här i livet förstår jag mig inte på. Kanske jag inte ska göra heller, men man undrar ju?

Som förra veckan, vad var meningen med fikan när det redan var bestämt om hur slutresultatet skulle bli? Vad är det jag ska lära mig av det? Visst, att jag tog mig modet att fråga samt genomföra det. Men ändå. Varför just då? Hade det blivit samma resultat om jag frågat tidigare? Tycker att det känns så konstigt att båda träffarna skedde i samma vecka, dagarna efter varann. Varför ska jag få följa nån annans lycka men inte få nån lycka själv? Vad är det som jag ska lära mig på det? Kan inte låta bli att undra...


Och som idag, hur kan man, som en 45-50 årig man (GUBBE alt GUBBSJUK) tro att jag, vill fika eller göra nåt annat bara för att vi träffades i högst 3 min, utbytte några ord och sen fick han sitt paket. Gjorde det stora misstaget (som sker dagligen) att le och vara trevlig. Det är också nåt jag aldrig kommer att förstå mig på. Det är ju liksom inte första gången heller... =( Vart är grabbarna i min egen ålder? För fega eller är alla upptagna? Nu kanske jag målar upp en bild av jag är hur snygg som helst och att alla ska falla för mig, men så är det absolut inte!! Men borde ju finnas nån där ute till mig... eller? Nån ska väl sluta som nån gammal nucka också, men jag hoppas verkligen inte att det är jag =/



Annars har min dag varit bra. En helt ok dag på jobbet. Spenderade min lunch på en brygga. Härligt att höra vattnet klucka mot bryggan och känna solens strålar mot min hud... ljuvligt! Hoppas det blir likadant imorgon. Och så har kära Carro börjat jobba också, YEY! :) Ovant att se henne på terminalen och sortera paket med oss andra. Men jag gillar't, a lot! Vi kommer få en bra sommar.

Är nyss hemkommen från spinningen, skönt att få avreagera sig lite på cykeln :) Så nu blir det dusch och mat, och en stund i min goa soffa!

Kram!

1 kommentar:

  1. bejb... oroa dig inte för att bli en gammal nucka! den platsen är redan tagen.... ett, tu, tre så sitter du där med villa, volvo och vovve! kärlek till dig!

    SvaraRadera